Zaštitnik građana u Nišu: Svaki drugi građanin se žalio na postupanje Republičkog geodetskog zavoda

Foto: Grad Niš

Zaštitnik građana Zoran Pašalić boravio je u Nišu u okviru kampanje „Dani ombudsmana“, razgovarajući sa građanima i primajući njihove pritužbe na poteškoće u ostvarivanju garantovanih prava.

U Kancelariji lokalne ombudsmanke, Pašalić je sa svojim timom saslušao probleme građana, koji su izrazili svoje izazove u svakodnevnom životu.

„Komunikacija sa građanima Niša je na izuzetno visokom nivou, što je pokazatelj velikog poverenja u instituciju Zaštitnika građana i dokaz efikasnosti našeg rada,“ izjavio je Pašalić.

Pored prijema građana, Pašalić se sastao sa zamenikom gradonačelnika Lukom Gaševićem i predsednikom Skupštine Grada Igorom Novakovićem. Razgovarali su o unapređenju saradnje i rešavanju problema na koje se građani najčešće žale, uključujući pitanja imovinsko-pravnih odnosa, rad Fonda PIO i Republičkog geodetskog zavoda (RGZ).

Česte pritužbe na RGZ i socijalne izazove

„Svaki drugi građanin se žalio na rad Republičkog geodetskog zavoda, što ukazuje na sistemske probleme u ovoj oblasti. Neophodne su izmene propisa kako bi se ovo pitanje trajno rešilo,“ rekao je Pašalić.

Dodao je da su u Nišu posebno izraženi socijalni problemi, što zahteva primenu registra „Socijalne karte“ radi pravednije raspodele pomoći ugroženim kategorijama stanovništva.

Pašalić je pohvalio saradnju sa lokalnom ombudsmankom i gradskim vlastima, ističući da je to ključ za efikasnije rešavanje pitanja građana. „Interes građana je uvek u prvom planu, a naša saradnja sa lokalnim vlastima je značajan korak ka boljoj budućnosti,“ zaključio je Pašalić.

Z.S.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button