Niš, grad velikih potencijala – kultura, turizam, gastronomija,…

Grad Niš foto

U periodu od 28. do 30. marta, Niš je bio domaćin zanimljivog događaja pod nazivom „Try before you buy“, koji je organizovala Turistička organizacija Niš u saradnji sa Toleranca marketing-om iz Ljubljane. Ova manifestacija predstavlja kombinaciju upoznavanja destinacije i B2B sastanaka i već 16 godina okuplja najznačajnije predstavnike MICE industrije iz Evrope.

Ideja „Try before you buy“ koncepta nastala je 2023. godine u okviru Conventa-e, jednog od najpoznatijih kongresnih i sajmova u Evropi. Prva realizacija ovog događaja desila se u Budimpešti, dok je drugi događaj organizovan u Gradu Nišu.

Tokom tri dana trajanja ovog događaja, predstavnici MICE industrije iz različitih evropskih zemalja, uključujući Sloveniju, Tursku, Rumuniju, Nemačku, Grčku i Austriju, posetili su Niš i imali priliku da se upoznaju sa najboljim što ova destinacija ima da ponudi. Predstavljene su tematske programe i ture – kulturne, gastronomske i avanturističke, a jedan dan je bio posvećen B2B sastancima između predstavnika evropskih agencija i turističke privrede Grada Niša.

 

 

Ovaj koncept događaja predstavlja aktuelan trend u Evropi i širom sveta, a glavni cilj je da se promoviše Grad Niš kao odlična destinacija za organizaciju događaja i popularnih motivacionih putovanja. Zahvaljujemo se organizatorima Conventa-e na izboru Niša za domaćina ovako značajnog događaja i svim partnerima koji su doprineli uspešnosti ove manifestacije.

Z.S.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Back to top button