Direktna komunikacija sa gradonačelnikom za brže rešavanje problema
U Gradskoj kući u Nišu je održan još jedan prijem građana, kako je i obećao gradonačelnik Dragoslav Pavlović. Tokom prijema, građani su imali priliku da direktno razgovaraju sa nadležnim organima i iznesu konkretne probleme s kojima se suočavaju u svakodnevnom životu.
Građani su gradonačelniku i njegovim saradnicima iznosili pitanja i tražili rešenja za različite komunalne probleme, kao što su kanalizacija, vodovodna mreža, parkiranje, problemi s administracijom, kao i pitanja vezana za snabdevanje električnom energijom, javni prevoz, zapošljavanje i druge važne teme.
Gradonačelnik na usluzi građanima
Gradonačelnik Pavlović je istakao da je zadatak svih organa lokalne samouprave da budu na usluzi građanima i da će on i njegov tim uvek biti na njihovoj strani.
„Danas smo imali mogućnost da razgovaramo sa oko 40 naših sugrađana i pokušaćemo da svima izađemo u susret i odgovorimo pozitivno na njihove zahteve. Ima mnogo toga što je izvan naših nadležnosti, pa smo zato i pozvali kolege iz EPS-a, Nacionalne službe za zapošljavanje i drugih institucija da zajedno pokušamo da iznađemo rešenja“, izjavio je Pavlović.
Redovni prijemi građana kao prioritet
Gradonačelnik je takođe naglasio da je važno redovno održavati prijeme i razgovore sa građanima kako bi se problemi rešavali brzo i efikasno. „Znam da se za razgovor prijavilo još najmanje stotinu Nišlija, i obećavam da ćemo naći vremena za sve i da će ovakvi prijemi i razgovori sa ljudima biti redovni i ubuduće“, poručio je Pavlović.
Ovako organizovani prijemi građana omogućavaju direktnu komunikaciju sa lokalnom upravom, čime se povećava transparentnost rada i podstiče brže rešavanje problema. Pavlović je naglasio da je ovo način da se unapredi odnos između građana i vlasti i da se pokaže spremnost na saradnju i odgovornost prema potrebama zajednice.