Heinz mora da promeni dizajn svojih flašica kečapa nakon smrti kraljice

Heinz mora da promeni dizajn svojih kultnih flašica kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.

Izvor: Shutterstock/ GlennV

Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklonie natpise „Kraljevsko jamstvo“ s proizvoda. Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamenu za snabdevanje robom i uslugama kraljevske porodice.

Kultni artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće da sklone grb.

Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dela iza kojeg slede reči „po dogovoru s njezinim veličanstvom kraljicom“.

Izvor : Shutterstock/ chrisdorney

U slučaju Heinz kečapa, ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih flašica kečapa koje se prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Brendovi ih sada moraju ukloniti i ponovno podneti zahtev kralju Čarlsu III i dokazati da kraljevska porodica i gazdinstvo redovno koristi njihove proizvode.

Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče, piše Mirror.

 

 

Izvor: N1

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Back to top button